搜索 - 橙花

搜索條件

符合搜索條件的商品

顯示︰
排序方式︰
(想購買相關材料及了解更多,可click材料之連結進入) DIY 橙花美白修護晚霜 蒸餾水              &nbs..
HK$0.00
產品介紹 : 特別加入有機橙花精油,橙花有助入睡安眠,你需要休息、肌膚都需要休息,瞓得好,肌膚就可以好好自我修復,回復健康,有能量去更生,自我調節,晚上搽完訓覺,就可以好好入睡,身、心、肌膚..
HK$350.00
產品介紹 : 秋冬天氣,普通一支保濕精華已經唔夠,係時候轉用Facial Oil,呢支可以敷住黎訓既Sleeping Facial Oil你又試過未? 入面有50%有機仙人掌籽油(識貨之人一..
HK$480.00
產品介紹 : 好多女士因為肌膚乾燥而變得粗糙、暗啞,就算日日用美白保精華都無乜效? 因為肌膚底層都未修復好,肌膚梗係唔吸收啦! 想肌膚靚靚,一定要從底層入手,訓覺同時比肌膚最好營養,第二朝肌..
HK$380.00
橙花花水-產品介紹 : 橙花花水具收斂效果,因此適合脆弱、敏感及油性肌膚使用。 可有效清除痤瘡及粉刺,舒緩肌膚過敏。避免用在乾性皮膚上。能有效的舒緩壓力及緊張的精神,但不會讓您產生睡意。它可..
HK$138.00
產品介紹 : 橙花美白面霜 (Neroli Whitening Crème) 適合任何肌膚 ,為全方位皮膚精華面霜,含冷壓葡萄籽油,未經精鍊,帶有紅酒香味,含高劑量葡萄多酚,能..
HK$180.00
產品介紹 :  橙花是指苦橙的白色花瓣,主要來源為法國南部、摩洛哥、埃及、義大利,香薰油為採用蒸餾法而得,接近透明的淺黃,價格昂貴,因為其產出比和玫瑰幾乎一樣少,100公斤才可生產80公克,..
HK$890.00